Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juli 31, 2005

Long time no blogging...

Hej igen och ursäkta att jag int skrivit på ett tag. Har haft lite att stå i men tyvärr har ingen stått i mig... Nej det där var dåligt skämt.

Ikväll, trots att det är söndag, ska jag och tre tjejkompisar har pyjamasparty hemma hos mig. Jag älskar sådana tillställningar när vi sitter i myskläder och berättar om kåta saker vi varit med om.

Efter avslutat party brukar jag vara så kåt att jag bara sliter fram min dildo och knullar mig till en skön orgasm. Härligt!

2 Comments:

  • At 1:33 em, Anonymous Anonym said…

    Hej! Jag kommer gärna och hälsar på efter pyjamaspartyt och hjälper dig med allt som är skönt... tänk om ngn av tjejerna inte har gått riktigt än också..då kan det bli ännu roligare! Puss

     
  • At 4:20 em, Anonymous Anonym said…

    vafan... istället för att komma hem till mig :)

     

Skicka en kommentar

<< Home