Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, augusti 01, 2005

Tillökning

Mmm...Det blev verkligen en oerhört skön stund efter alla hade gått igår kväll. Såg faktiskt lite porrfilm medan jag tillfredsställde mig med staven. Härligt.

Idag har jag beställt en ny dildo. Sara berättade rodnande igår att hon hade en med sugpropp baktill. En sådan kände jag bara att jag ville ha. Mysigtatt ha medan man chattar tror jag.....

3 Comments:

  • At 4:35 em, Anonymous Anonym said…

    Sara? Vem är det? En kompis? Hur ser hon ut?

     
  • At 4:43 em, Anonymous Anonym said…

    Hejsan på dig..Du verkar slitta ont med dina dildos alldeles ensam tyvärr..Ta med dildoserna och kom hit till mig i Värmland så ska vi se till och ha en massa skönt förspel med mycket slicka fitta och knulla i massor..Jag skulle börja med att kyssa dig och smeka dig utanpå kläderna,kyssa din hals och dina öron,för att med händerna smeka dina bröst hårda utan på kläderna och med andra handen utanpå smeka din goa fitta som nu börjar bli så varm att jag kan känna det utanpå byxorna....
    Jag tar av dig dina kläder och mina och forsätter att kyssa och smeka din kropp samtidigt som jag för ner en av dina händer till min stora bulltande kuk...Så medans du runkar mig så slickar och suger jag dina bröst samtidigt som jag smeker klitoris och emellanåt stoppar inn ett finger i din nu plaskvåta fitta,,,,jag kysser din kropp ända ner mot din goa grotta och börjar slicka på klitoris samtidigt som jag smeker dina bröst och kör in ett finger i fittan din...
    Sedan kör jag in hela min långa tunga djupt in i din fitta så att jag får hela ansiktet fullt av din goa fittsaft..
    Jag forsätter att massera din goa nu svullna klitoris med min goa lena tunga tills du kommer i orgasm på orgasm tills du kommer i en multiorgasm över mitt ansikte....
    Sedan tar jag fram en g-punktsmassagestav och ger dig en g-punktsorgasm medans du suger upp min kuk..
    Sedan när du har fått ett gäng orgasmer så är det dags att ha samlag vilket nu är underbart för dig då du är extra känslig och lättare får orgasmer under samlaget..
    Jag tar och kör in min bulltande kuk djupt in i din känsliga och enormt våta fitta och kör på ömsom fort ömsom sakta,sedan låter jag dig rida mig så att jag kommer åt din goa svullna klitoris och masserar den medans du rider mig och kommer samtidigt som jag sprutar din fitta full i sperma.....Sedan slickar jag dig ren samtidigt som du suger mig ren....
    Vi ligger och gosar lite,går upp och tar oss lite go mat för att sedan återvända till sängen och forsätta hela natten lång med massor av goa orgasmer av olika slag..
    Jag har fördelen av att det tar lång tid innan jag kommer och när jag har kommit tar det inte lång tid tills jag sätter igång igen...
    Hoppas att du kan komma upp till mig ett par dagar för en oförglömlig sängkammar träff...
    Längtar efter att få din fittsaft i mitt ansikte mmmmmm..
    Puss så länge och en jätte slick på klitoris med min goa långa tunga..
    Kenth

     
  • At 8:06 em, Anonymous Anonym said…

    Låter som om den sitter fast i stolen med du sitter och sakta rör dig. Den gräver djupt in. Skönt för en kvinna.
    PS: Läser din blogg då och då. DS.

     

Skicka en kommentar

<< Home