Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

torsdag, augusti 11, 2005

Bortrest....

Sitter och smygbloggar hos en bekant nu. Hon är ute och springer och jag känner mig lite hängig. Är tillbaks hemma nästa vecka. Snart är Stefan och Anders tillbaks. Längtar efter att få träffa dem båda...samtidigt. Ska nog visa dem mitt nya inköp....

Tycker så mycket om när de som läser kommenterar mina inlägg. Det får det att hetta till i mig lite extra...

3 Comments:

  • At 5:10 em, Anonymous Anonym said…

    Du får mig att längta till nästa vecka också!

     
  • At 11:39 em, Anonymous Anonym said…

    Bara att läsa dina rader får bulan att komma... Måste nog ta och "fixa" lite nu... Ehum

     
  • At 4:29 em, Anonymous Anonym said…

    Med den kroppen så kan du nog locka med mer än två killar till lite skön sex.
    H

     

Skicka en kommentar

<< Home