Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, augusti 20, 2005

Skönt....

Spänningarna har släppt lite. Det blev ingen utgång för mig igår kväll. Blev kvar på förfesten med killen som ägde lägenheten. Han visade sig vara skönt uthållig sedan jag först sugit av honom. Vissa killar kan ju behöva lite avkylning först....*L* Var hemma vid femtiden i morse.

Har legat ute på gräsmattan och solat lite nu på dagen. Är rätt säker på att min spanande granne har kikat på mig nästan hela tiden. Putade lite extra med stjärten åt hans håll när jag fick möjlighet. Mysigt.

3 Comments:

  • At 5:00 em, Anonymous Anonym said…

    Det stämmer, killar måste få tömma innan de kommer igång, första gången 30min, andra 60min, tredje två timmar. Har precis påbörjat dagens tredje runk, ditt fel stygga flicka, andra gången var när jag stirrat på min granne som solade topless! Kanske du, vem vet? Kanske skulle ha bjudit in henne att hjälpa mig med mitt stånd, hon såg härlig och jämnbrun ut, skall gå ut o se om hon ligger kvar!
    Hej då!

     
  • At 10:51 fm, Blogger Lina said…

    *L* Fast jag solar inte topless....

     
  • At 11:37 fm, Anonymous Anonym said…

    Vad synd! Både att du inte gör det och att det inte var du ;)
    Ska ringa en tjej som kan hjälpa mig lite nu.

     

Skicka en kommentar

<< Home