Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, januari 25, 2006

Retas lite....

...ibland på jobbet. Igår, en lugn kväll på jobbet, stod en rätt äcklig och ofräsch gubbe i baren och var dryg och småful i munnen. Klart att jag var noggrann med att presentera min urringning och puta med stjärten åt hans håll när jag tog öl ur kylen. Han blev fullare och fullare och svettigare och svettigare ju längre kvällen led. Han till och med svettades llite på överläppen...! *L*

Mot slutet så frågade han ju givetvis när jag slutade och om jag ville ha sällskap. Så här svarade jag viskande:
- Jag älskar analsex och att suga länge till det att killen kommer på mina bröst. Däremot ogillar jag verkligen ofräscha svettiga gubbar som borde vara hemma hos sin fru i stället för att stöta på unga tjejer på krogen. No way.

Då gick han.

När jag kom hem strax innan halv två tog jag min dildo och satte mig i en fåtölj. Somnade skönt sedan.

2 Comments:

  • At 6:23 em, Anonymous Anonym said…

    hmm...blir allvarligt sugen på att skaffa mig en kk nu när man läser din blog...hmm.får nog bli IRL, dom flesta datingsiter är allvarligt impotenta om man säger så...

     
  • At 5:25 fm, Anonymous Anonym said…

    mmmmm härliga tankar du levererar på din blog här..... hade förmånen att chatta med dig härom dan måste erkänna att du kan tända en man.....

     

Skicka en kommentar

<< Home