Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, maj 26, 2006

Hemkommen från träningspass...

...och bastu så måste jag berätta en sak. Jag var ensam i bastun och satt i ett hörn med ryggen mot väggen och benen utsträckta framför mig och tänkte lite kåta tankar. Plötsligt så hade jag handen mellan benen och smekte mig skönt. Saven rann till ordentligt och fingret gled lätt in och ut ur mig. Kände hur blygdläpparna svullnade ordentligt. Då hörde jag hur steg närmade mig och jag tog ut fingret ur mig. En kvinna i 30-årsålderna satte sig mitt emot mig. Jag kunde inte hålla mig utan lät benen vara särade åt hennes håll. Hon kan inte ha undgått att se rakt upp i mitt svullna, rosa sköte. Gud vad kåt jag blev!

Nakna hälsningar Lina.....
Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 2:55 em, Anonymous Anonym said…

    Skulle gärna runka för dig via msn. adda mig gärna
    jojo78se@hotmail.com

     
  • At 6:27 em, Anonymous Anonym said…

    mmm det låter som en underbart uppkåtande händelse.. jo hon satt säkert och titta ner på din svulan fitta.. hon blev säkert bra sugen hon oxå. ;)

    precis som jag blev när jag läste om det..

     

Skicka en kommentar

<< Home