Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, maj 24, 2006

Sååå himla sexsugen.....

...men ingen att anfalla förutom eventuella ennattare just nu och jag hittar inga jag tänder på...

En av ina kk:ar är utomlands till strax innan midsommar och vi träffas ju aldrig bara två och två. Får nöja mig med herr höger och Mr Dildo.

Sitter faktiskt på Mr Dildo nu. Han är djupt inne i mitt våta inre. Härligt...
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 5:44 em, Anonymous Anonym said…

    härligt att höra hur du sitter och rider av din härliga dildo.. kan tänka mig att det känns skönt när din våta härliga fitta krampar runt den när du kommer i många sköna orgasmer.. skulle inte vara fel att få ligga och slicka din fitta samtigit som du rider av din dildo ;)

    många kåta kyssar och smek...

     

Skicka en kommentar

<< Home