Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juli 26, 2006

Visade hela....

...härligheten alldeles nyss på bussen för en man som satt bakvänd i bussen på det stället där barnvagnarna ska vara. Jag satt på sätet snett så han kunde se upp mellan mina ben. Hade rätt kort kjol och inga trosor. Jag sneglade på honom bakom mina solglasögon och han stirrade hela bussturen. Det pirrade i skötet hela tiden så jag skyndade mig hem och har rivit av mig alla kläder.

Gissa vad jag ska göra nu.....?
Bloggtoppen.se

11 Comments:

  • At 3:27 em, Anonymous Anonym said…

    Städa? ;-)

     
  • At 4:20 em, Anonymous Anonym said…

    damn.. måste runka åt bara tanken!
    .. lyckans gubbe.. ;-)

     
  • At 7:44 em, Anonymous Anonym said…

    han gick nog hem och gjorde samma sak ;)

    man borde åka mer kollektivt, det är tydligt det..

     
  • At 9:07 em, Anonymous Anonym said…

    fan va het du är, adda mig gärna på msn, vore kul å chatta me dig, tennishenke@hotmail.com

     
  • At 8:17 fm, Anonymous Anonym said…

    Det är så man vill uppleva spelet mellan könen, upphetsande. Så nära ändå långt borta....Du är så fantastisk, adda mig på msn om du vill chatta lite om detta.
    rufus_45@hotmail.com

     
  • At 12:41 fm, Anonymous Anonym said…

    Köpa ett nytt busskort...
    Ha det gott!
    vinte@hotmail.com

     
  • At 6:22 em, Anonymous Anonym said…

    Det är min dröm. Sitta på bussen eller tunnelbanan och en tjej särar på benen och visar fittan. det enda som saknades var att du bjöd hem honom och knullade hon ordentligt.

     
  • At 10:21 em, Anonymous Anonym said…

    Hmm, är det nu jag borde skita i att köpa ny bil o istället tjacka sl kort ?

     
  • At 10:05 em, Anonymous Anonym said…

    adda mej darkhorizonrising@hotmail.com

     
  • At 2:26 em, Anonymous Anonym said…

    Snälla Adda min Msn behöver någon att snacka lite sånt med :) Jensiboy_93@hotmail.com

     
  • At 2:54 em, Anonymous Anonym said…

    hej!
    vill gärna se vad du gör adda mig
    kalaga80@hotmail.com

     

Skicka en kommentar

<< Home