Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, augusti 09, 2006

Usch....

....! Har just varit ute och joggat en bit. Det är så himla kvavt ute! Svettas så grymt mycket. Fick bara riva av mig alla kläder när jag kom innanför dörren. Så nu sitter jag här och eftersvettas. Inte så fräscht va...?

Nånå. Ska snart duscha kallt och låta strålarna rena min hud. Sedan klä mig för jobbet. I den här värmen blir det kjol utan trosor under. Garanterat!
Bloggtoppen.se

19 Comments:

  • At 7:42 fm, Anonymous Anonym said…

    Skulle vilja se när du sitter på jobbet, den lilla stund du gör det, titta rakt in under kjolen och du särar på benen så att jag ser din sköna rakade fitta....

    rulle

     
  • At 4:35 em, Anonymous Anonym said…

    fan, va' mulligt...
    jag blir tvungen att runka när jag hör en tjej snacka så skönt...

    // T

     
  • At 2:37 em, Anonymous Anonym said…

    Du är så jävla "dirty".
    Gillar din stil.

     
  • At 9:32 em, Anonymous Anonym said…

    Alltså...jag bara undrar...

    Detta låter inte som det är verklighet det du skriver. Du önskar kanske att det vore så men det tror jag sannerligen inte.

    Sorry

     
  • At 1:56 em, Anonymous Anonym said…

    I vilken del i landet befinner du dig?

     
  • At 9:48 em, Anonymous Anonym said…

    Härlig beskrivning. Bäst när det oväntade dyker upp!

     
  • At 8:03 fm, Anonymous Anonym said…

    Längtar efter att få läsa dina inlägg, vart har du tagit vägen? Blir så kåt av att läsa dina historier..

     
  • At 8:02 fm, Anonymous Anonym said…

    Härligt sköny med dina kåta inlägg! Ser gärna mer av det!!!

     
  • At 6:24 em, Anonymous Anonym said…

    Du gör mig så otroligt kåt. Jag sitter och läser din blogg och runkar. Puss

     
  • At 12:47 fm, Anonymous Anonym said…

    hej;)
    om jag vågade vara lika öppen som du. Jag älskar att läsa din blogg och fantisera om dina killar och mina killar. Jag har själv några kk men vågar inte föra dem tillsammans. synd:( Jag gissar jag får fortsätta fantisera om att få två samtidigt;) Har dock just köpt en ny leksak, en liten svart för där bak med vibrator. Har dock inte hunnit prova den med någon av mina vänner ännu men jag kan tipsa om att den är mycket mysig (och porrig)Så jag kan lova att din kompis har det mysig med sin leksak;) längtar efter dina nya berättelser. tror jag skall ta och krypa ner i badkaret och göra det mysigt för mig själv;)) självklart tar jag med mig mina leksaker och jag lovar att fantisra om dig. pussar/cissi

     
  • At 11:37 fm, Anonymous Anonym said…

    Lina, var tog du vägen? Vi saknar dig!

     
  • At 2:25 em, Anonymous Anonym said…

    Blir så glad varje gång jag stöter på den tjej som du. Skönt att inte alla tjejer har blivit sexuellt hämmade feminister..!

     
  • At 12:13 em, Anonymous Anonym said…

    Hej hopp gummi... :-)
    Hittade just hit..hmm, vilken trevlig läsning
    Gillar kvinnor som rör på sig...som vågar bli svettiga (sexigt) att få slicka en svettig rumpa kan vara OTROLIGT upphetsande...men sen blir det en dusch, inte lukta usch *s*
    Ciao R

     
  • At 2:58 em, Anonymous Anonym said…

    Har läst igenom hela din blogg nu och runkat hela tiden, det gick för mej så skööööönt!

    Fantiserar om att föra upp min hand under din kjol, smeka din rakade vackra fitta, ta upp dej pp mitt rum, slicka dej, knulla dej kakifrån, kanske min tumme i din stjärt, komm a över dina bröst...

    shit jag blir hård igen...

    /Frame

     
  • At 3:41 fm, Anonymous Anonym said…

    Snälla Lina... kom tillbaka snart... vill så gärna höra mer om dina eggande historier... är nog inte bara jag som saknar dig... puss......!

     
  • At 10:29 em, Anonymous Anonym said…

    Tändande att läsa dina berättelser, hmm skulle vara skoj att chata med dig och få hetsa upp dig rejält

     
  • At 10:19 em, Anonymous Anonym said…

    Så synd att en sådan frigjord och verbal tjej som du slutat blogga...:(

     
  • At 3:43 em, Anonymous Anonym said…

    cvbcvbcvb

     
  • At 2:19 fm, Anonymous Anonym said…

    skulle gärna bli serverad av dig på din resturang.. gillar verkligen analsex och det verkar ju du med göra skulle gärna ha det med dig..slick

     

Skicka en kommentar

<< Home