Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

fredag, december 29, 2006

Vad mysigt....

...det är att vakna upp en morgon och drömt snuskiga drömmar. Skönt fuktig när jag vaknade för en stund sedan. Öppnade lådan vid sängen, tog fram min dildo och började onanera lite. Men så kom jag ju på att jag börjat blogga igen så jag tänkte skriva direkt om det.

Naken här nu...
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 1:36 em, Anonymous Anonym said…

    Härligt att du är tillbaks, välkommen...hoppas du får knulla skönt i helgen. Skulle vara härligt att få läsa om dina äventyr framöver ... träffar du dina knullkompisar fortfarande? ...ser fram emot detaljerade beskrivningar av era möten ...nu står min kuk ..dags att runka lite ... Gott Nytt år!

    /MidnightFucker

     

Skicka en kommentar

<< Home