Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, december 30, 2006

Har gjort mig fin...

...inför morgonkvällen. Rakat mig, rengjort hyn och förberett mig på bästa sätt. Det blir definitivt troslöst under festblåsan i morgon. Nu ska jag slappna av ordentligt. Ge mig själv en skön kvällen-före-nyårsaftonorgasm. Fingret har redan lekt mellan blygdläpparna.
Bloggtoppen.se

16 Comments:

  • At 1:28 em, Anonymous Anonym said…

    Mhm vad härligt det låter, hoppas du berättar om din nyårsafton snart..blir så otroligt kåt av din blogg..börjar alltid runka när jag läser den..

    hör gärna av dig till mig om du vill prata mer ;) hemlig_@hotmail.com

     
  • At 10:12 em, Anonymous Anonym said…

    Välkommen tillbaka du har varit saknad vill jag lova dina blogg är alltid mycket underhållande.

     
  • At 3:59 em, Anonymous Anonym said…

    Skulle vilja se dig dricka kaffe på ett fik när jag kommer upp till sthlm, på onsdag, ser dig sitta snett emot mig. Du särar på dina ben och din korta kjol glider upp, ser att du inte har några trosor...blir så kåt. bestäm fikaställe i city så kommer jag dit och tittar mellan 8.30- 10.00

    Rulle

     
  • At 1:35 fm, Blogger Lust och Fägring said…

    Hmm...

     
  • At 10:59 em, Anonymous Anonym said…

    Nu får du snart uppdatera igen. Alla skriver om sin tråkiga grå vardag men din verkar ju vara lite ljusare och våtare, haha :)

     
  • At 8:45 em, Blogger Lust och Fägring said…

    Inte gå grått här.... välkommen

     
  • At 7:52 em, Anonymous Anonym said…

    Hemlig_@hotmail.com >> Det e ju troligt att hon hor av sig, nar du berattar att du runkar till hennes blogg. Ar du efterbliven eller nat? patetiska idiot.

     
  • At 7:20 em, Anonymous Anonym said…

    Verkar som ditt nyårslöfte sprack ganska omgående ;-)
    Hoppas du snart är tillbaka!

     
  • At 4:58 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas jag med. Du är fruktansvärt eggande..! Puss på..

     
  • At 8:35 em, Anonymous Anonym said…

    http://s1.battleknight.se/index.php?loc=hire&ref=NzY2Nzg4

     
  • At 12:32 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej jag gillar verkligen din blogg. Varje gång jag läser den blir jag upphetsad och alldeles hård i byxorna. Har du msn? Kyssar/ Jonas

     
  • At 2:35 em, Anonymous Anonym said…

    Gud vad upphetsande. Sitter på jobbet och läser, blir hård och måste ta en paus på toan, måste bara dra av det värsta.
    Synd att bloggen verkar gammal och övergiven, men jag hoppas att du kan komma igång om du får en snuskig kommentar.
    Kanske skulle man starta sin egen sex-blogg, skulle väl iofs mest bli porrsurf och runk, men vem vet...

     
  • At 8:59 em, Anonymous Anonym said…

    Jag vill ha egen blogg men fattar fan inte hur man gör.hadde vart skönt o skriva av sig när man är så här riktigt kåt... älskar kukar med stort snyggt olla, minst 17c långt.Det är så skönt ta ollat i munnen o få den stenhård o känna suget i fi.. olja in varandra olåta killens fingrar smeka påklttan så man tappar andan. be han ta hand om mina bröst dom är så kåta o svullna nu måste hela tiden smeka bröstvåtorna när jag skriver. Jag måste gå olägga mig en stund olja in mig ta fram mina sexsaker o njuta ett tag...

     
  • At 6:13 em, Anonymous Anonym said…

    Missa inte våran tävling! Priset är två självlysande sextärningar. Lycka till :)Sex4life.bloggsida.se

     
  • At 1:07 fm, Anonymous Anonym said…

    Tjäna mors...
    Vill du bli utnämnd till veckans blogg?
    Anmäl dig här:
    http://underbartful.blogg.se/2008/october/veckans-blogg.html
    Du kan även vinna ett par örhängen GRATIS här:
    http://underbartful.blogg.se/2008/october/orhangen-lottas-ut.html

     
  • At 8:31 em, Anonymous Anonym said…

    Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng.
    Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande
    för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Du får också poäng
    genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är
    att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att
    välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort.
    ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA,
    dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)


    http://www.gratismode.se/?c=16555

     

Skicka en kommentar

<< Home