Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juli 30, 2006

Ska åka iväg....

...till en kompis några dagar nu så det lär bli mindre bloggande nästa vecka. Ska försöka få möjlighet att blogga lite därifrån också...

Idag ska jag bara vara för mig själv hemma. Har ännu inte klätt på mig och kommer nog inte att göra det heller. Skönt att vara naken. Ska raka mig idag också...
Bloggtoppen.se

11 Comments:

  • At 11:49 em, Anonymous Anonym said…

    Hej,kom in på din sida av en ren slump...
    Måste säga att du är SJUK,du kan seriöst inte må bra...ÄCKLIG är vad du är ! Pinsamt !
    Du tänder på gamla gubbar som skriver massa kåta kommentarer om dig.
    Du kan inte ha haft en lätt uppväxt,droger,misshandel hemma ? Vad är dina problem ? Beter dig som en hora,slampig och äcklig,hoppas att du skyddar dej...ditt hjärta måste va krossat som att du gör så som du gör..känner du dej inte älskad av människor som att du måste ha sex med alla ? För att få närhet ?...stackars dej,tycker verkligen synd om dej...är bara kåra killar som ej får något som kommenterar din blogg...gamla gubbar...Blä för dej..att du inte skämms över ditt äckliga liv...

     
  • At 4:59 fm, Anonymous Anonym said…

    Att du inte skäms som orka lägga ner så mycket tid bara för o skriva något som vi inte bryr oss om...

     
  • At 9:47 fm, Anonymous Anonym said…

    Jag gillar din stil, hoppas du fortsätter. Jag vill höra mer

     
  • At 7:59 em, Anonymous Anonym said…

    trevligt med en kvinna som vågar berätta om sina tankanr, även om allt kanske inte är sant så är det underbart med kvinnor som har och vågar vara spontana och öppna med hur kåt, glad och upphetsad man kan vara

     
  • At 8:31 em, Anonymous Anonym said…

    Om ni inte bryr er om det här. VA FAN GÖR NI HÄR DÅ?

     
  • At 9:31 em, Anonymous Anonym said…

    Skriver till sista inlägget: tycker de e dåligt att bedömma en annan människas liv sådär, låter nästan som att du är lite avundsjuk ellre har problem själv! Att bedömma en människa är inte rätt då hon inte gjort något mot dig. Du har själv säkert väldigt svårt med något som hänt i ditt liv och tar ut de i tomma ord som inte kan kontrolleras...

    Föresten, du som har denna blog.. Kör på tjejen! Kram

     
  • At 9:43 em, Anonymous Anonym said…

    folk skall skita fullständigt i vad anfra skriver, bara för att du har sex med samma get varje vecka behöver inte det betyda att folk skall leva lika tråkigt som du! Snyt dig i pungen, kille eller tjej. Fömodligen en tjej som alltid har haft problem med killar och aldrig fått uppleva kärlek, skitful säkert. Däremot är det säkert så att det är en femtioårig pedofil alternativt en uttråkad 45-årig hemmafru med taxöronpattar som skriver detta, skit i vad andra gör....

     
  • At 5:15 em, Anonymous Anonym said…

    Sitter och runkar nu på jobbet medans jag läser dina berättelser.... kåt som bara den.. hoppas jag får träffa dig på bussen..... puss på klitten

     
  • At 2:19 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej

    Kan bara instämma...säkert något kraftig tragiskt i sin relation till kvinnor, sex...

    Sen kan jag lägga in ett mysigt inlägg....

    Idag, MÅNDAG 7 aug så var jag i NORRÖPING och lekte med mitt barn i en park...då en tjej kom fram och satte sig med sina barn och strax därefter särade på benen efter nog att jag försökte se in lite...och döm av min förvåning när hon gjorde det och även lyfte lite grann på kjolen att hon var UTAN trosor och sån där riktigt underbar slickvänlig kärleksgrotta...utsökt....allt hände enl. mig väldigt fort några minuter men hann aldrig fråga efter namn....

     
  • At 4:52 fm, Anonymous Anonym said…

    lina snälla ja ber dig adda min msn : klan08@live.se älskar din bogg o skulle vilja chatta lite me dig !

     
  • At 4:53 fm, Anonymous Anonym said…

    lina snälla ja ber dig adda min msn : klan08@live.se älskar din blogg o skulle vilja chatta lite me dig ! varje gång ja läser den vill ja bara slicka dig mer o mer !

     

Skicka en kommentar

<< Home