Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, maj 27, 2006

Ska på...

...tjejkväll hos min väninna i kväll. Ska bli hemskt mysigt. Vi springer omkring nakna och i underkläder, lagar mat, lyssnar på musik, dricker lite alkohol och fnissar.

Först ska jag onanera lite nu på förmiddagen. En lång skön onanistund blir det. Sedan ska jag cykla och träna.

Det blir ju bastu idag med....
Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 4:49 em, Anonymous Anonym said…

    det låter som en underbar kväll, hoppas att du får komma längre än lite hångel denna gång då ;)

    vill höra allt om kvällen..

    puss och smek ;)

     
  • At 12:43 em, Anonymous Anonym said…

    This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home