Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juli 23, 2006

Lösnummer....

...blev det. Härligt. Följde med en kille hem igår och kom inte hem förrän strax efter sex i morse. Det blev en skön och härlig natt med honom. Han var verkligen både ståndaktig och hade mycket att komma med... *L* Jag trodde jag skulle drunkna när jag sög av honom...

Vaknade för ett par timmar sedan och har städat lägenheten nu. Känner att jag måste onanera lite nu. Har faktiskt placerat handen mellan benen redan. Det är redan fuktigt....mmmmm
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 4:55 em, Anonymous Anonym said…

    Hej Lina!
    Blir riktigt tänd av det du skriver! Inte så konstigt kanske när man varit ihop med en superpryd tjej i 4 år..
    Men nu ska jag leta reda på en kåt och frigjord brud som du! Ha det bra i värmen! Puss från Danne

     

Skicka en kommentar

<< Home