Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, juli 22, 2006

Nu får jag skämmas igen!

Ingen bloggning på över en vecka! Dessutom har jag ju glömt att rapportera resultatet efter min efterlängtade trekant förra helgen.

Det var otroligt varmt den dagen så det blev mycket svett och andra kroppsvätskor som blandades. Jag var oerhört kåt när de kom så det var bara av med kläderna direkt. Gud vad mysigt det var att återigen få stå på knä och slicka på två stånd! Nåväl vi körde på och provade nog alla möjliga ställningar. Det var härligt och vi lovade varandra att det inte skulle ta lika lång tid till nästa gång att träffas.

I kväll blir det förfest hos mig och därefter utgång. Hoppas det bli något lösnummer....
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 2:36 fm, Anonymous Anonym said…

    Fan vilken härlig tjej du verkar va,varför verkar ni inte finnas i verkliga livet,dock verkar tjejer va betydl kåtare än vi killar....

     

Skicka en kommentar

<< Home