Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, juli 11, 2006

Efter många om....

...och men så uppdaterar jag min blogg. Jag får be om ursäkt för den här långa pausen. Dock kan jag berätta att jag varit på utlandssemester i två veckor!!!

En kompis till mig som har en bekant som jobbar på en resebyrå ville ha med mig på en restresa till Turkiet. Klart man hakade på trots att det nu lär bli häcken full (alltså inte på det viset) på jobbet. Två veckor med sol, bad och festande tackar man inte nej till. Lite sex blev det också men turkarna var lite väl påträngande, så där blev det nej tack. Dock blev det hela två gånger med samma kille - en norrman som både var söt och snäll.

Nu har jag en fin brunfärg att visa upp både på stranden här hemma på innergården - för min kåta granne.

Nackdelen med utlandsresan var ju att jag var tvungen att ställa in trekanten med mina två kk:ar. Nu har jag inte träffat dem på hur länge som helst. Nåväl. På söndag kommer de hem till mig strax innan tolv. Då blir det åka av....

Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 9:08 em, Anonymous Anonym said…

    Hoppas det blir häcken full ändå! ;)

     
  • At 2:03 em, Anonymous Anonym said…

    Ser fram emot att läsa massa nya kåtheter. Vad har hänt med din kompis som du smekte och blev smekt av? Tagit det vidare?

     

Skicka en kommentar

<< Home