Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juli 12, 2006

Hett och fuktigt....

...på jobbet igår. Ville egentligen ta av mig t-shirten och jobba i bara bh men det kan man ju inte göra...väl....?

Ångrade att jag tog trosor igår på jobbet men jag hade varken tid eller möjlighet att smyga undan och ta av mig dem. Jag har i alla fall lärt mig något så ikväll blir det troslöst.

Det är så varmt och fuktigt nu -utan att vara riktigt solarväder - att det inte finns en chans att ha på sig mer än möjligtvis ett linne när man går hemma.

Har hunnit en kortare sväng på gymmet också idag. Gud vad svetten rann!
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 12:08 em, Anonymous Anonym said…

    Läser din blogg med stor behållning. Blir härligt kåt när jag läser om dina äventyr och tankar. Just nu sitter jag på jobbet och runkar. Det får man väl inte...? Men det är ju så skönt!
    /jp_1974@spray.se

     

Skicka en kommentar

<< Home