Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, juni 20, 2006

Heja Sverige....!

En och en halv timme kvar till match och jag ska se den hemma hos mig helt ensam. Ska bli skönt att se Ljungberg köra över Beckham!

Gud vad klibbigt varmt det är just nu! Känns som om det ska bli åska.

Här hemma blir det på sin höjd landslagströja på ikväll...

Sitter och är lite förväntanskåt. Måste nog onanera lite innan match...
Bloggtoppen.se

4 Comments:

  • At 11:42 em, Anonymous Anonym said…

    2-2.....och nu då??

     
  • At 8:40 fm, Anonymous Anonym said…

    Puss !! Vill också vara med dig!

     
  • At 12:35 em, Anonymous Anonym said…

    Men du Lina...hur får man tag i dig för sexchatt??

     
  • At 6:32 em, Anonymous Anonym said…

    mm du är grym... jag är het på msn;)

     

Skicka en kommentar

<< Home