Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, juni 19, 2006

Fick faktiskt....

...lite av mitt behov stillat förra natten. Följde med en man hem och jag var så sugen att jag började klä av honom innanför hans dörr. Han gillade det nog för han sade många snuskiga ord till mig. Dock så var han väl inte världens ståndaktigaste man men det blev ju lite sex i alla fall....
Bloggtoppen.se

4 Comments:

  • At 4:05 em, Anonymous Anonym said…

    Han fick ju iaf en natt med dig, det är det inte alla som får :(

     
  • At 11:25 em, Anonymous Anonym said…

    Skulle hellre sett att det var jag som fick dig med mig hem!!
    MMmm!

     
  • At 6:19 fm, Anonymous Anonym said…

    Mycket underhållande läsning! =)Keep it up!

     
  • At 2:45 em, Anonymous Anonym said…

    hej lina jag är en 18årig student som vill knulla vad har du för msn snälla jag vill snacka med dig du verkar vara grym

     

Skicka en kommentar

<< Home