Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juni 21, 2006

2-2...

...och det var ju en härlig kvittering. Skrek högt i min ensamhet när det blev mål faktiskt.

Idag har jag legat ute och solat i ett par timmar. Tänker extremt kåta tankar när jag ligger på gräset för jag anar ju att min granne sitter och smygkikar på mig. Vill egentligen sära brett åt hans håll och dra bikinitrosan åt sidan men så kan man väl inte göra.......?
Bloggtoppen.se

18 Comments:

  • At 5:44 em, Anonymous Anonym said…

    Jodå, det kan man =)

     
  • At 6:11 em, Anonymous Anonym said…

    Klart du kan

     
  • At 7:18 em, Anonymous Anonym said…

    Skulle jag vara din granne så skulle absolut vilja det, men räkna då med att jag kommer över och tar särar på dina våta läppar och slickar dig för att föra in min grova hårda kuk som jag fått undertiden som du teasat mig...så då kan du avboka alla samtal under hela kvällen. *ler*

    Puss LINA

    //Micke

     
  • At 11:36 em, Anonymous Anonym said…

    Tror det går bra! men börja toppless först!!

     
  • At 12:31 fm, Anonymous Anonym said…

    klart du kan!!!! Titta lite förföriskt åt hans håll så han förstår att du vet....sära sedan...

     
  • At 12:43 fm, Anonymous Anonym said…

    Förresten....läste tidigare om att du lät någon man ta dig i stjärten....finns inget sexigare, mer uphetsande att långsamt tränga in där bak....En del kvinnor har låtit mig göra det trots att jag är ganska storväxt "där"...någon har älskat när jag gjort det....härligt!!!!

     
  • At 7:29 em, Anonymous Anonym said…

    Får gratulera till att ha omnämnts i tidningen MOORE. ;-)

     
  • At 12:29 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm har precis hittat din blogg och är redan fast.
    Nu får man bara se till och flytta så man blir granne med dig ;)

    Villigviking

     
  • At 12:23 fm, Anonymous Anonym said…

    Hmmm.. Måste ju låta gubben ha lite saker att fantisera över.. han skulle nog uppskatta det men det är nog lite för slampigt för att göra mot någon sådär provokativt mot sin 60åriga granne..

     
  • At 4:09 em, Anonymous Anonym said…

    I ett sådant läge så är det bara att komma med staken redo.
    En kvarts stötande är väl vad man fixar innan det sprutar;)

     
  • At 4:39 em, Anonymous Anonym said…

    vad tyst det har blivit, är det sommaren som drar bort dig från oss?

     
  • At 5:16 em, Anonymous Anonym said…

    Hello!
    Väntar med spänning på vad du hittat på i helgen..
    Du får inte svika oss nu!

     
  • At 6:44 fm, Anonymous Anonym said…

    super...*wow*
    läst en hel del i din blogg...verkar som om du har en skön inställning till det mesta. skulle gärna växla lite rader med dig, dock ej "offentligt" men gärna på mail...om du vill...hursom kan du nå mig på; rocco0300@spray.se
    Men bara om du vill.....

     
  • At 12:00 fm, Anonymous Anonym said…

    Oj oj... du verkar vara samma typ som jag. Kan inte få nog av sex och älskar att hålla på i timmmar. Ganska brutal av mig... ta hårt bakifrån och smiska rejält på skinkorna samtidigt som jag fyller båda hålen med hjälp av en dildo...=)

     
  • At 5:48 em, Anonymous Anonym said…

    Halloj, döh. Läget fint änna, elleh? Tror du min stock kan gå i 200 i din kärleksspringa eller?

     
  • At 6:52 em, Anonymous Anonym said…

    Du kan inte vara allvarlig när du skriver detta ?? Måste vara nån jäkla geek som vill jävlas med folk :P

     
  • At 12:15 fm, Anonymous Anonym said…

    Klart som fan du ska göra det :D hade jag varit din granne hade jag gärna velat att du skulle göra så ;)

     
  • At 1:37 em, Anonymous Anonym said…

    gillar din blogg, men du borde uppdatera oftare. man blir ju lite nyfiken på dig, du har inte funderat på att lägga upp lite bilder eller mer info?

     

Skicka en kommentar

<< Home