Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, juni 17, 2006

Alldeles för...

...mycket att göra på jobbet för att kunna få till något. Tråkigt. Men i kväll ska vi nog gå ut en sväng jag och några kompisar. Då ska jag göra mitt allra bästa. Det är ett tag sedan jag fick mig en riktig omgång nu.

Har redan nu bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Det blir jeans, gult somrigt linne, gula stringtrosor och bh....
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 12:33 em, Anonymous Anonym said…

    Kör hårt! ;)

     
  • At 11:04 em, Anonymous Anonym said…

    har nyss läst igenom bloggen och tycker den är grymt bra, såg också att nån kommenterat hennes kropp, finns det någon bild på henne eller hade han träffat hon personligen??

     
  • At 7:38 em, Anonymous Anonym said…

    I GET SO HARD IN MY PANTIES LOVE MIKE

     

Skicka en kommentar

<< Home