Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

måndag, juli 24, 2006

På stranden...

...idag. Skönt att få bada lite i hettan. Hade velat hamna mer så att någon kanske smygtittade på mig men icke. Jag blir ju så tänd om någon smygkikar på mig. Kan ju knappt låta bli att visa lite extra av mig själv då... Kanske man är exhibitionist....?

Nu har jag i alla fall delat på låren här och smeker klitoris. Ska snart chatta lite med någon kåt man på nätet. Spännande....
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 9:53 em, Anonymous Anonym said…

    Hej Lina! På vilken sida kan man hitta dig chatta?

     
  • At 10:21 em, Anonymous Anonym said…

    Tjoho!
    har du MSN?
    puss puss
    //Sebastian

     
  • At 8:01 em, Anonymous Anonym said…

    andh66@hotmail.com

    hör av dig......

    andh

     

Skicka en kommentar

<< Home