Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, juli 25, 2006

Tjaaa....

....var chattar jag? Det är lite olika. Ibland blir det en vända på Passagen, kanske Aftonbladets chat och då och då IX:s chat. Den är den kåtaste.... Chattar väldigt sällan på MSN då jag blir mest upphetsad av att chatta med okända som jag aldrig chattat med förut.

Till helgen kommer min väninna, hon med buttpluggen, hem. Hoppas få bli naken med henne igen snart...
Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 10:36 em, Anonymous Anonym said…

    Kan man kolla in dig på IX?

     
  • At 1:49 fm, Anonymous Anonym said…

    vill gärna se dig på ix snart
    "nickepicke"

     

Skicka en kommentar

<< Home