Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, maj 28, 2006

Det var en härlig kväll...

...igår. Förfesten var mysig. Vi provade varandras kläder och sminkade oss medan vi festade lite. Min väninna var otroligt sexig tyckte jag. Det sade jag till henne flera gånger också. Både när vi duschade (vi duschade inte tillsammans utan hon sminkade sig medan jag duschade) och senare under kvällen. Efter vi hade ätit en korv på natten så följdes vi hem till henne, hon jag och en till väninna. Där drack vi lite te och fnissade. Väninnan gick hem och kvar var bara Stina och jag..... Det blev alltså så att jag sov över hos henne - i hennes säng och det blev både hångel och petting. När jag kände hur hon försiktigt smekte mig mellan benen stönade jag högt av vällust. Stina måste också ha fått ett par orgasmer.

Vi slickade inte varandra och använde inte dildos eller så. Men jag både tror och hoppas att det blir så snart.

Dagen efter blev det lite pinsamt tyst men jag sade att detta kunde vara vår hemlighet.
Bloggtoppen.se

7 Comments:

  • At 6:10 em, Anonymous Anonym said…

    *ler* Det kan bli som det blir emellanåt... när två tjejer hamnar i säng..*kram*

     
  • At 11:43 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm! Låter skönt!!

     
  • At 1:07 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej hopp hjärtat

    Har läst din blogg flitigt och blir otroligt kåt och hård varje gång jag tänker på dig,,,men varför inte göra det lite mer späning och ibland ta en kille i högen *ler* mig* och få en hel natt tillsammas där du får en hård grov kuk hel natt....skulle öka garanterat kåtheten *s*

    Puss och nypstjärten
    "Kvinnornas vän"

     
  • At 8:45 fm, Anonymous Anonym said…

    härligt att du kom så långt som du kom. ser fram imot att få höra hur det går i fortsättningen..

    jag ser det framför mig hur du ligger där och känner hennes hand lätt smeka dig mellan benen och din fitta reagerar snabbt på hennes beröring. och du blir kåt och våt...
    tänk nästan gång när hennes tunga letar sig ner melan dina blygläppar och du könner din klitta blir masserad av hennes tunga ;)

     
  • At 10:40 em, Anonymous Anonym said…

    Grattis. Du som längtat så länge ;) Va skönt....

     
  • At 12:43 em, Anonymous Anonym said…

    Your website has a useful information for beginners like me.
    »

     
  • At 9:19 fm, Anonymous Anonym said…

    Vet precis... Sådant man kommer ihåg länge.

     

Skicka en kommentar

<< Home