Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

tisdag, maj 30, 2006

Nere på jorden...

..igen efter helgen så jobbade jag igår. Jobbar även ikväll och bloggar snabbt från jobbet. Otroligt lugnt ikväll. Hade på mig trosor när jag kom hit men har faktiskt tagit av mig trosorna under jeansen nu. Tyvärr för kallt att ha kjol ännu. Tråkigt då jag gärna vill köra lite nu utan trosor under kjolen.....
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 9:09 em, Anonymous Anonym said…

    Ojjj! Så läckert det låter.
    Skulle gärna vilja sitta där brevid dig, och bara veta att du inte har trosor på dig under kjolen!
    mmmmm.....

     
  • At 12:43 em, Anonymous Anonym said…

    Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

     
  • At 4:16 em, Anonymous Anonym said…

    a fy fan vad kåt ja gblir när man får läsa att tjejer gillar att inte använda trorsor..jag blir sä jävla kåt måste dra och runka nu heheh..puss

     

Skicka en kommentar

<< Home