Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

torsdag, juni 15, 2006

Jaså.....

....så jag har fått gratisreklam! Spännande att lämna lite avtryck såhär efter ett knappt års bloggande. Måste kolla upp det där lite extra. Spännande med så många som kommenterar bloggen nu. Det gör mig extra tänd att många läser och blir kåta.

Ikväll blir det fotboll hos en väninna (nej inte DEN väninnan). Självklart tar jag på mig landslagströjan igen. Men givetvis måste jag ha något mer på mig då.

Det har jag inte nu faktiskt. Sitter i linne bara och funderar på om jag ska raka mig idag redan.....?
Bloggtoppen.se

1 Comments:

  • At 3:12 em, Anonymous Anonym said…

    Ja, det får du kolla upp. Borde bli en liten anstormning av beökare nu tycker jag. Du borde raka dig oftare än 1g/v. Se till att raka dig noga i stjärten med. Eller gillar du stubbet? Jag tycker du ska försöka få lite mer innehåll i din blogg utan att tappa den röda tråden... tror att det kommer droppa av besökare annars. Som jag skrev sist, lite mer information skulle vara på sin plats även om folk som läser din blogg är mest intresserade av ditt frispråkiga skrivande. Det ÄR kul/upphetsande att läsa en kvinnas innersta tankar. Men det har blivit ganska enformigt. My 2cents

    /Dennis

     

Skicka en kommentar

<< Home