Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juni 11, 2006

Jobb istället....

...för fest igår. Det var livat ute och - äntligen - varmt! Givetvis lämnade jag trosorna hemma. Inget riktigt raggarläge blev det dock tyvärr. Börjar vara rejält sugen på kuk nu. Har precis vaknat och när jag vaknade hade jag handen mellan benen. Känner mig våt och upplagd för en skön stund nu.

Har inget annat på mig nu än en svensk landslagströja. Småpillar lite i min springa....
Bloggtoppen.se

13 Comments:

  • At 7:51 em, Anonymous Anonym said…

    Du är bara för sexig, skulle du vilja snacka på msn?

     
  • At 8:55 em, Anonymous Anonym said…

    U rule Lisa :0)

     
  • At 9:29 em, Anonymous Anonym said…

    Sitter p� t�get till sthlm och surfar p� mobilen. Du g�r det inte l�tt f�r en lumpare som bara tr�nar och �ter och aldrig f�r utlopp f�r sina fantasier. Kommer alltid att t�nka p� dig n�r jag �ter ute, oavsett s�llskap...

     
  • At 12:11 fm, Anonymous Anonym said…

    alltså, är du verkligen verklig? om du är det, så är du... ja, lite svårt att säga, men kanske är otrolig ordet jag söker

     
  • At 7:01 fm, Anonymous Anonym said…

    shit
    du e ju en dröm tjenj ju
    vi kan vel snacka lite på msn
    r-e-w-l-i-z@hotmail.com

     
  • At 8:43 fm, Anonymous Anonym said…

    Har nog inte varit så kåt på länge som när jag läser din blogg..
    Det är det sexigaste jag läst.
    Måste nog runka lite nu och tanka på dig..

     
  • At 10:58 fm, Anonymous Anonym said…

    Det värsta hade ju varit om du ser ut som vår allas mardröm

     
  • At 11:58 fm, Anonymous Anonym said…

    Hm...jag är ganska skeptisk...känns inte som att Lina är en Lina.. Men Han som skriver denna blogg verkar ju ha lyckats bra..."hon" tycks ju finnas i mångas tankar.. Have fun!

     
  • At 3:59 em, Anonymous Anonym said…

    Hej!
    Din blogg är med i nyaste numret av tidningen Moore! Kolla in den! BTW är du sann? Upp till bevis, en kroppsbild kanske? Lite mera clues om vem du är, vart du bor mm. Bolgga på!

    Mvh /Dennis

     
  • At 6:12 em, Anonymous Anonym said…

    klart Lisa är sann!!
    Vi tjejer är minst lika kåta som er killar...;-)

    Me Love Lisa!
    -girlnextdoor

     
  • At 6:27 em, Anonymous Anonym said…

    hallå ja.
    blir ju fan kåt när man läser din blogg.
    om du vill prata på msn så adda mig
    dannythelander@hotmail.com
    puss haj

     
  • At 8:31 em, Anonymous Anonym said…

    Hmm undrar om du finns på rikigt ;)

     
  • At 9:07 em, Anonymous Anonym said…

    Kuken värker när jag läser dina saftiga bloggar. Hustrun sover och jag runkar sakta och ser dig framför mig. Älskar att se kvinnor som visar vad de har. Haft sköna runk på bussen där kåta små honor dragit upp kjolen för att kåta upp mig. Då sprutar jag direkt.... Nu smeker jag min bultande pung och tänker på att jag slickar dig, känner din fuktiga syrlighet i hela min mun när du flödar över och jag dricker dig ... Nu går det för mig. aahhhhhh vad gott jag sprutar. Sprutar för dig..

     

Skicka en kommentar

<< Home