Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

onsdag, juni 07, 2006

Fest i...

...helgen med min nyvunna tjejsexkompis! Ska bli oerhört spännande. Tänker varje dag på hur mysigt vi hade det tillsammans. Hon var hemskt våt för mig. Sedan var hennes kropp alldeles het....

Har tänkt på en sak. Varje gång jag är hemma och inte väntar besök så klär jag nästan alltid av mig. Jag gillar att vara naken hemma. Mycket skönt. Ibland har jag en t-shirt eller ett linne men oftast är jag utan trosor. Skönt att ha det så. Undrar om fler gör så.....?

Särar lite och visar att jag verkligen är naken....
Bloggtoppen.se

9 Comments:

  • At 12:48 em, Anonymous Anonym said…

    Hej

    Har precis upptäckt din sida och det första som slår mig när läser är hur öppensinnad du är.

    varför kan inte fler tjejer vara det...?

    Tack för en härlig sida.
    Puss där du vill ha den :)
    Paul

     
  • At 6:10 em, Anonymous Anonym said…

    "Marianne Sunstreet" knullar vidare märker jag...

     
  • At 7:04 em, Anonymous Anonym said…

    Fan vad jag vill ha dig i det här läget...sitter framför datorn och är allmänt kåt...jadu, hade det varit fredag, och inte studenten den här veckan hade man lätt gått ut på krogen och raggat upp nån fräsch brutta för lite fyllekäk, kaffe, och en natt ocensurerat...
    nåväl...tänker lämmna min msn, för jag vill verkligen ha en tjej som du i mitt liv...aah, fuck it...min wing skriver till mig nu, måste sluta^^

    Suxz_no1@hotmail.com

     
  • At 2:43 fm, Anonymous Anonym said…

    ...mmm...längtar efter fortsättningen på denna kväll.....

     
  • At 4:13 fm, Anonymous Anonym said…

    Är alltid så jävla kallt i min lägenhet så det brukar tyvärr bli påklätt :(

     
  • At 2:22 fm, Anonymous Anonym said…

    första gången som jag besöker sidan, men det kommer inte bli den sista, tack för en bra stund

     
  • At 8:26 fm, Anonymous Anonym said…

    Hej!

    Du värkar vara en riktig "Sex and the city" tjej.Jag har lästa din dagbok nu och den var bra,den fick mig att knäppa upp jensen.Du värkar ha en himla tur efter träningen i bastun,du måste ha varit riktig kåt när tjejen runt trettio kom å sate sig.Ibland önska man att man fick vara en tjej över en dag!

    Fortsätt att skriv å njut av livet,jag kommer att fortsäta å läsa.

    Mvh David.

     
  • At 10:34 fm, Anonymous Anonym said…

    you make me horny

     
  • At 9:29 em, Anonymous Anonym said…

    ännu ett prov på hur svenska tjejer är. *suck* o snark

     

Skicka en kommentar

<< Home