Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

söndag, juni 04, 2006

Inget sex....

...blev det igår. Men jag hade nog kunnat få om jag tagit vara på en mans blickar. Tror han tittade på mina bröst hela kvällen. Upphetsande faktiskt. Vad alldeles våt mellan benen när jag kom hem inatt.

Hade inget annat att välja på än att titta på lite porrfilm och pulla mig....
Bloggtoppen.se

3 Comments:

  • At 5:36 em, Anonymous Anonym said…

    Mmm ! Häärligt! Skulle ocskå vilja se på dina bröst! Det tänder mig enormt!!
    harry

     
  • At 6:41 fm, Anonymous Anonym said…

    mmm jag kan tänka mig att män dras till dina härliga bröst... kan oxå tänka min att dom vill stoppa in sin hårda kuk i din våta fitta...
    synd att du inte fick något.. men det kommer fler dagar, och om sanningen ska fram tror jag inte att du tycker det e så jätte jobbigt att få pulla dig själv ibland framför en porrfilm.. du kan ju som sakt gör precis hur du vill ;)

    puss och smek!!

     
  • At 12:43 em, Anonymous Anonym said…

    Great site lots of usefull infomation here.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home