Mina innersta tankar

Här tänker jag, väldigt anonymt men med ett mustigt och spännande språk, beskriva mina innersta tankar. Framförallt när det gäller sex och sköna händelser i mitt liv. Kommentera gärna.

lördag, juni 03, 2006

Lite varmare....

...nu så ikväll blir det troslöst på jobbet. Ska bli härligt. Har pratat lite med min väninna från förra helgen men vi har inte berört det vi gjorde. Hoppas hon inte skäms. Jag vill ju gå vidare...utforska hennes kropp mer.

Har just varit och tränat. Ingen att flasha för i bastun idag tyvärr...

Särar mina ben nu....ska ha en skön stund, bara jag och Mr Dildo nu....
Bloggtoppen.se

2 Comments:

  • At 11:39 fm, Anonymous Anonym said…

    mmm var det skönt att jobba tros lös igår.. gå där och veta att ditt sköte glänser av dina fittsafter.. i värmen, och att du samtidigt kan retas med killar och kanske böja dig lite extra så att det syns att du inte har några på dig.. och du då ser hur det växer i deras byxor..

    så fick nu någon härlig fitta eller kuk igår då ;) ;)

    puss och smek

     
  • At 12:43 em, Anonymous Anonym said…

    Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home